Персонал з наземного обслуговування

Підготовка, перепідготовка, підтвердження / відновлення та підвищення кваліфікації персоналу з наземного обслуговування за наступними напрямками:

1. Наземне адміністрування і контроль

Для персоналу авіакомпаній, аеропортів, холдингових компаній, який виконує наземне адміністрування та контроль повітряних перевезень, згідно з установленими сертифікаційним вимогам, виконується підготовка з питань:«Управління завантаженням»,«Складання та надсилання повідомлень про завантаження і рух повітряного судна»,«Обслуговування, зберігання та адміністрування стандартних засобів упаковки»,«Контроль і координація наземного обслуговування повітряного судна»,«Основи наземного обслуговування для управлінського та адміністративного персоналу», «Процедури термінового реагування в надзвичайних випадках під час наземного обслуговування»,«Правила перевезення пасажирів і багажу»,«Правила перевезення вантажів і пошти».

2. Обслуговування пасажирів

Для персоналу авіакомпаній, аеропортів, холдингових компаній, який безпосередньо здійснює обслуговування пасажирів і організовує і контролює роботи з обслуговування пасажирів відповідно до встановлених сертифікаційних вимог, виконується підготовка з питань: «Основи обслуговування пасажирів і багажу», «Обслуговування перевізної документації», «Обслуговування пасажирів і багажу (реєстрація, посадка. висадка пасажирів)», «Обслуговування трансферних пасажирів», «Обслуговування вторинного та знайденого багажу», «Обслуговування спеціальних категорій пасажирів»,«Обслуговування пасажирів під час невідповідностей з рейсами», «Правила перетину кордону інших країн, документацій ної і візовий контроль», «Особливості перевезення небезпечних речей в багажі та ручній поклажі», «Особливості перевезення зброї в зареєстрованому багажі».

3. Обслуговування повітряного судна

Для персоналу авіакомпаній, аеропортів, холдингових компаній, безпосередньо виконує обслуговування повітряних суден і організовує і контролює обслуговування повітряних суден, відповідно до встановлених сертифікаційних вимог, виконується підготовка з питань: «Прибирання інтер’єру повітряного судна», «Зовнішнє миття повітряного судна», «Забезпечення водою та обслуговування туалетів», «Управління пристроями для обігріву та/або охолодження повітряного судна», «Видалення снігу і льоду, запобігання зледеніння повітряного судна».

4. Обслуговування на пероні

Для персоналу авіакомпаній, аеропортів, холдингових компаній, безпосередньо виконує обслуговування на пероні і організовує та контролює виконання цих робіт, відповідно до встановлених сертифікаційних вимог, виконується підготовка з питань: «Типи повітряних суден і схеми їх обслуговування», «Управління дверима повітряного судна», «Парковка повітряного судна», «Забезпечення зв’язку між пероном і повітряним судном», «Завантаження / розвантаження повітряного судна», «Контроль за завантаженням / вивантаженням повітряного судна, «Управління пасажирським посадковим містком», «Управління пристроєм для запуску двигунів повітряного судна», «Координація наземного руху повітряного судна», «Управління пристроями для виштовхування та / або буксирування повітряного судна», «Транспортування, завантаження / розвантаження продуктів бортового харчування та напоїв».

5. Обробка багажу в сортувальної зоні і в зоні видачі багажу

У кожному з перерахованих напрямів підготовки окремо розглядаються питання повітряного права, авіаційної та пожежної безпеки, охорони праці, людського фактора, психології поведінки та інші в межах компетенції персоналу відповідно до виконуваних обов’язків.

Згідно діючим вимогам національних нормативно-правових актів та міжнародних стандартів у галузі авіаційного транспорту обов’язкову підготовку в навчальних закладах, які мають сертифікат підготовки персоналу з наземного обслуговування згідно наказу Міністерства інфраструктури України №118 від 26.02.2013, повинні проходити: керівний склад суб’єктів ‘об’єкта наземного обслуговування, який пов’язаний з організацією виробництва; керівники структурних виробничих підрозділів; начальники змін; персонал виробничих підрозділів, безпосередньо задіяний у процедурах наземного обслуговування.

Періодичність проведення підготовки повинна становити не рідше одного разу на три роки, за винятком деяких видів підготовки, періодичність яких визначається окремими правилами.